Opgelost door Abonnementenland: Tijdschrift besteld, maar niets ontvangen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 532060
Gebruiker
Gebruiker1529417984
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 25 maart jl. heb ik in de webshop op Topgear.nl het april-nummer besteld en met PayPal betaald. Het is nu precies twee weken later en nog steeds heb ik niets ontvangen, terwijl het bedrag wel van mijn rekening is afgeschreven.

Bellen met de klantenservice van Topgear levert alleen medewerkers op die enkel adviseren nog even een dagje de post af te wachten. Een mail aan Abonnementenland heeft geen reactie opgeleverd en ook mails aan Topgear zelf blijven onbeantwoord.

Opvallend genoeg heb ik inmiddels wél de factuur van mijn betaling binnen.

Graag krijg ik zwart op wit dat Topgear Magazine nummer 190 van april 2021 naar mij verstuurd wordt.

De oplossing

Graag krijg ik zwart op wit dat Topgear Magazine nummer 190 van april 2021 naar mij verstuurd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Lommers,

    Wij doen al enige tijd geen administratie meer voor Topgear magazine.
    U dient u klacht te sturen naar service@topgear.nl
    Zij kunnen u verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1529417984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen