Opgelost door Abonnementenland: Tijdschrift niet per wettelijke termijn op kunnen zeggen.

Vlinder

Ik heb een abonnement op "pedagogiek in de praktijk" en wilde dit opzeggen nadat het zonder melding automatisch verlengd was. Ik heb contact opgenomen om dit op te zeggen en kreeg te horen dat opzeggen slechts per jaar kan. Ik zou dus nog een jaar aan het blad vast zitten. De reden die ze gaven was dat het een vakblad was, ik heb het echter als particulier afgenomen en niet zakelijk en dus hoort de normale opzeg termijnvoor consumenten te gelden.

Volgens hun site reageren ze binnen drie werkdagen op klachten maar ik ben ondertussen een aantal mailtjes verder en drie en halve week is verstreken en heb geen reactie mogen ontvangen.

Dat ik mijn tijdschrift op kan zeggen vanaf de datum (23-7-2016) dat ik dit voor het eerst bij het bedrijf aan had gegeven en het overige abonnementsgeld terug krijg.

Abonnementenland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vlinder
    Ik heb mijn geld teruggekregen