Opgelost door Abonnementenland: Tijdschrift niet per wettelijke termijn op kunnen zeggen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182318
Gebruiker
Vlinder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een abonnement op "pedagogiek in de praktijk" en wilde dit opzeggen nadat het zonder melding automatisch verlengd was. Ik heb contact opgenomen om dit op te zeggen en kreeg te horen dat opzeggen slechts per jaar kan. Ik zou dus nog een jaar aan het blad vast zitten. De reden die ze gaven was dat het een vakblad was, ik heb het echter als particulier afgenomen en niet zakelijk en dus hoort de normale opzeg termijnvoor consumenten te gelden.

Volgens hun site reageren ze binnen drie werkdagen op klachten maar ik ben ondertussen een aantal mailtjes verder en drie en halve week is verstreken en heb geen reactie mogen ontvangen.

De oplossing

Dat ik mijn tijdschrift op kan zeggen vanaf de datum (23-7-2016) dat ik dit voor het eerst bij het bedrijf aan had gegeven en het overige abonnementsgeld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Abonnementenland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Vlinder
    Datum
    Ik heb mijn geld teruggekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vlinder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy