Klacht Abonnementenland: wel betaald, niets ontvangen

M.J.C.G. Pijls

In juni j.l. is er € 28,95 geïncasseerd voor een jaarabonnement op l'Officiel. Tot op heden, 8 november, heb ik nog geen enkel nummer ontvangen, ondanks herhaaldelijk nabestellen en toezeggingen van de klantenservice.Hoe moeilijk kan het zijn om dit in orde te maken? Ik heb het abonnement inmiddels opgezegd, maar zit er nog aan vast tot eind van de abonnementsperiode.

1. De te ontvangen nummers tot het eind van mijn abonnementsperiode voortaan wel sturen.
2. Een evenredig deel van het abonnementsgeld voor de niet ontvangen nummers terugboeken op mijn rekening.
Alternatief: het abonnement annuleren, het volledige bedrag van € 28,95 terugstorten en niets meer sturen.

M.J.C.G. Pijls
    Het blijft tot nu toe behoorlijk stil van de kant van Abonnementenland, maar dat was te verwachten want op mailtjes aan de klanten"service" wordt ook niet gereageerd.
    M.J.C.G. Pijls
    abonnementenland heeft nog steeds niets van zich laten horen en dat was te verwachten na alles wat il met ze heb meegemaakt
    M.J.C.G. Pijls
    tot op heden, 24 november, heeft Abonnementenland nog steeds niet gereageerd op mijn klacht noch op mijn e-mail; wat ís dit toch voor een manier van doen?
    Abonnementenland
    Geachte abonnee,

Wij zijn in afwachting van informatie van de uitgever.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Abonnementenland.

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?