Klacht Abonnementopzeggen.nl: alleen de mogelijkheid om te betalen via internetbankieren

Klachtnummer
# 259054
Gebruiker
greet kooy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik doe niet aan internetbankieren en dat is de enige mogelijkheid om te betalen. Ik heb verzocht om een acceptgiro of het bankrekeningnummer waar ik het bedrag dat ik kwijt ben op over kan maken. Nog geen reactie en ik weet niet op welke wijze ik contact (behalve via de mail) op kan nemen met deze organisatie.

De oplossing

Of een acceptgiro naar mijn adres, of het rekeningnummer waar ik het bedrag dat ik moet betalen op over kan maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Abonnementopzeggen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abonnementopzeggen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen