Klacht Abonnementopzeggen.nl: Ongewenst abonnement de Gelderlander

Klachtnummer
# 192051
Gebruiker
Alie Verbaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch weekendabonnement de Gelderlander.aangeboden door verkoopjuffrouw

Heb VERSTAAN: 24 WEKEN. Ben hardhorend en niet goed thuis op computer. leeftijd 85 jaar
DIGITAAL BERICHT NIET OP TIJD GELEZEN. BEDENKTIJD OVERSCHREDEN BLIJKT 24 MAANDEN..
HERHAALDELIJK GEBELD EN GESCHREVEN.
MEN WIL ABONNEMEBT NIET WIJZIGEN.

De oplossing

OPZEGDATUM WIJZIGEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Abonnementopzeggen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abonnementopzeggen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen