Opgelost door Aboutyou.nl: #298337 Na 3weken nog steeds geen verwerkingen van mijn retour

sad Opgelost

#298337

Hebben jullie mijn klacht met de aangevraagde barcode via een foto ontvangen?
Ik heb van jullie nog niets gehoord.

Ik stuur je nogmaals mijn reactie en een foto op uw laatste aanwoord:

Beste Aboutyou,
Wat raar. Het lijkt dat u een hele groote fout met de retourlabel heeft gemaakt. Want wat ik heb van u in mijn doos ontvangen, staat heel duidelijk aan, dat het moet met PostNl teruggezonden worden.

Ook als ik log in op mijn account en wil nogmaals een retourlabel printen, staat PostNl bij.

Via mijn track&tracé code u heeft het al 3weken geleden ontvangen.

In de bijlage kunt u een foto van mijn geknipte verzendbewijs en twee barcode met mijn pakketten te vinden

Ik heb het pakket netjes ingepakt. Door u ontvangen retourlebel, binnen de termijn teruggestuurd.
Het is niet mijn verantwoordelijkheid als er is iets werkt niet goed binnen uw bedrijf.
Het is heel koud buiten. Ik zit nu zonder jas en zonder geld (want ter waarde €240 bestelde ik twee jassen. Twee dozen die waren met één week verschil teruggezonden, beide kwijt na aflevering.)
Ik zou een waardige compensatie van mijn last te krijgen terboven van terugbetaling van mijn geld die bedragde €240.

Rnagy
    Ik verwacht nog steeds op een antwoord.
    Aboutyou.nl
    Beste mevrouw Nagy,

We hebben reactie gekregen van onze leverancier. Eén van de producten/bestellingen is nu bij hun binnengekomen en als retour geboekt. U zult het bedrag van bestelling 22703875 z.s.m. op uw rekening ontvangen. We gaan nog achter de andere bestelling (22804232) aan, en wij geven u hierover maandag een update.

Alvast een fijn weekend!

Sophie van ABOUT YOU
    Aboutyou.nl
    Beste mevrouw Nagy,

Ik heb eindelijk een update voor u! Onze leverancier heeft bevestigd dat het andere pakket ook binnen is gekomen, ze hebben dit erg laat verwerkt. Hiervoor mijn welgemeende excuses. De beide pakketten zijn nu gecrediteerd en u zult de bedragen snel op uw rekening zien.

We hopen dat het zo is opgelost en horen het graag wanneer u vragen voor ons hebt.

Sophie van ABOUT YOU
    Rnagy
    Ja, eindelijk! Duurt vijf werken mijn geld terug te krijgen. Natuurlijk geen compensatie voor mijn last gekregen. Pfff...
    NOOIT meer van AboutYou!

Rnagy

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?