Opgelost door Aboutyou.nl: #298337 Na 3weken nog steeds geen verwerkingen van mijn retour

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 298657
Gebruiker
Rnagy
Datum
4 reacties

Details

De klacht

#298337

Hebben jullie mijn klacht met de aangevraagde barcode via een foto ontvangen?
Ik heb van jullie nog niets gehoord.

Ik stuur je nogmaals mijn reactie en een foto op uw laatste aanwoord:

Beste Aboutyou,
Wat raar. Het lijkt dat u een hele groote fout met de retourlabel heeft gemaakt. Want wat ik heb van u in mijn doos ontvangen, staat heel duidelijk aan, dat het moet met PostNl teruggezonden worden.

Ook als ik log in op mijn account en wil nogmaals een retourlabel printen, staat PostNl bij.

Via mijn track&tracé code u heeft het al 3weken geleden ontvangen.

In de bijlage kunt u een foto van mijn geknipte verzendbewijs en twee barcode met mijn pakketten te vinden

De oplossing

Ik heb het pakket netjes ingepakt. Door u ontvangen retourlebel, binnen de termijn teruggestuurd.
Het is niet mijn verantwoordelijkheid als er is iets werkt niet goed binnen uw bedrijf.
Het is heel koud buiten. Ik zit nu zonder jas en zonder geld (want ter waarde €240 bestelde ik twee jassen. Twee dozen die waren met één week verschil teruggezonden, beide kwijt na aflevering.)
Ik zou een waardige compensatie van mijn last te krijgen terboven van terugbetaling van mijn geld die bedragde €240.

4 reacties

  1. Auteur
    Rnagy
    Datum
    Ik verwacht nog steeds op een antwoord.
  2. Auteur
    Aboutyou.nl
    Datum
    Beste mevrouw Nagy,

    We hebben reactie gekregen van onze leverancier. Eén van de producten/bestellingen is nu bij hun binnengekomen en als retour geboekt. U zult het bedrag van bestelling 22703875 z.s.m. op uw rekening ontvangen. We gaan nog achter de andere bestelling (22804232) aan, en wij geven u hierover maandag een update.

    Alvast een fijn weekend!

    Met vriendelijke groet,
    Sophie van ABOUT YOU
  3. Auteur
    Aboutyou.nl
    Datum
    Beste mevrouw Nagy,

    Ik heb eindelijk een update voor u! Onze leverancier heeft bevestigd dat het andere pakket ook binnen is gekomen, ze hebben dit erg laat verwerkt. Hiervoor mijn welgemeende excuses. De beide pakketten zijn nu gecrediteerd en u zult de bedragen snel op uw rekening zien.

    We hopen dat het zo is opgelost en horen het graag wanneer u vragen voor ons hebt.

    Met vriendelijke groet,
    Sophie van ABOUT YOU
  4. Auteur
    Rnagy
    Datum
    Ja, eindelijk! Duurt vijf werken mijn geld terug te krijgen. Natuurlijk geen compensatie voor mijn last gekregen. Pfff...
    NOOIT meer van AboutYou!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rnagy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen