Klacht Aboutyou.nl: 36 dagen na retour nog geen geld terug

Klachtnummer
# 320558
Gebruiker
Snouk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bestelling is retour gegaan naar de leverancier op 26-07-2018.
Inmiddels zijn we 36 dagen verder en is het aankoopbedrag nog steeds niet terug gestort op mijn rekening.
In ieder mailcontact met de klantenservice van Aboutyou wordt er aangegeven dat de retour op een andere dag, (30 juli/15 augustus/21 augustus) verwerkt is.
Mijn inziens wordt het retourbeleid van 14 dagen ruim overschreven en wordt het aankoopbedrag onrechtmatig lang vastgehouden.

De oplossing

Ik verwacht dat het aankoopbedrag de eerstvolgende werkdag terug wordt gestort op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Snouk
    Datum
    Inmiddels zijn we 44 dagen verder na retourzending en nog steeds geen geld terug. Na een vierde keer contact op te hebben genomen met de klantenservice krijg ik voor de vierde keer een andere datum wanneer de retour verwerkt zou zijn. Heel gek gezien bij het eerste contact werd verteld dat het pakket op 30 juli al terug was in hè distributiecentrum.
    Uit de communicatie is ook duidelijk op te maken dat alle tien verschillende medewerkers zijn geïnstrueerd om klanten af te schepen met smoesjes en leugentjes over de zogenaamde verwerkingsdata van retourzendingen.
    Het zaakje begint nu echt behoorlijk naar de misdaad te stinken.

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen