Klacht Aboutyou.nl: Annuleren niet mogelijk
Details
Klacht
Goedendag,Ik heb gisteren een bestelling geplaats. Maar per abuis, wat ik pas bij de bevestiging en betaling zag, heb ik de helft van ons huisnummer vermeld. Gebeld en gemaild. Telefonisch de belofte gekregen dat de bestelling geannuleerd zou worden. Ik moest alleen even uitloggen en weer inloggen.
Resultaat= BESTELLING IN BEHANDELING.
Ik kan ook mijn huisnummer niet zelf aanpassen. Ik hoop dat ik mijn al BETAALDE pakket krijg van diegene waar het pakket heen gaat of dat jullie het alsnog annuleren. Het is nog niet verzonden in elk geval.
Anders dus geen pakket en mijn geld weg!!
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat het alsnog geannuleerd word, zodat de gegevens aangepast kunnen worden en ik opnieuw kan bestellenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.