Klacht Aboutyou.nl: Annulering bestelling niet mogelijk 1 uur na plaatsing bestelling

Laurak

Na spijt te hebben van een bestelling wilde ik deze een uur later annuleren. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en ze vertelden mij dat ze hem (zelfs na een uur na plaatsing!) niet konden annuleren. Nu vind ik dit heel raar omdat het pakketje nog steeds niet is verzonden. Jokken is niet nodig, maar maak zo’n functieknop mogelijk! Niet alleen klantvriendelijk maar ook nog eens goed voor het milieu

Annuleer bestelling en functieknop annulering aanmaken

Aboutyou.nl
    Beste mevrouw Riemens,
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij proberen een levertijd tussen de 2-4 werkdagen te hanteren. Daardoor wordt een bestelling na dat hij is geplaatst binnen enkele minuten al gefactureerd. Als een bestelling hierdoor te ver gevorderd is, kunnen wij het helaas niet meer annuleren. Als er vraag naar is doen wij natuurlijk ons best om het te annuleren. Wij hebben de bovengenomende bestelnummer bekeken en zien dat uw bestellingen door geen voorraad alsnog is geannuleerd. Heeft u hierover bericht gekregen? Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HET ABOUT YOU Service Team
    Laurak
    Nee natuurlijk heb ik daar geen mail over ontvangen! Waarom zou ik toch?

Laurak

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?