Klacht Aboutyou.nl: Door een fout van About you krijg ik mijn bestelling niet

Ik heb 2 jurken online besteld en mijn adres juist ingevuld. Vervolgens krijg ik van post NL een melding dat mijn adres niet klopte, waardoor ze het pakketje hebben teruggestuurd naar about you. About you geeft via de mail mij de schuld dat ik mijn adres zelf verkeerd heb ingevuld, maar na telefonisch contact bleek dat ik het WEL goed heb ingevuld. About you zegt dat ik nu zelf alles opnieuw moet bestellen en over 14 dagen mijn geld van de eerste bestelling pas terug krijg. Probleem; een van de jurken is uitverkocht, waarop About you zegt niks meer voor mij te kunnen betekenen daarin, terwijl ik hem eerder wel kon bestellen!

Ik wil dat About you zorgt dat ik toch mijn eerste bestelling krijg, of dat ze zelf met een goede oplossing komen.

Beste,
    Hartelijk dank voor u bericht. Jammer dat uw ervaring met ABOUT YOU zo is verlopen. Excuses hiervoor.Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw bestelgegevens naar klantenservice@aboutyou.nl te mailen zodat wij u kunnen helpen met u vraag? Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team

Jammer dat jullie weer vragen om de bestelgegevens. Zoals hier boven ook al genoemd is er al contact geweest met de klantenservice, daarbij werd er gezegd dat ik zelf het adres fout heb ingevuld en dat er verder niks gedaan kan worden. Telefonisch bleek dat het een fout van jullie was... Ik ga er niet vanuit dat er nu wel ineens iets gedaan kan worden door de klantenservice als dat ook niet meteen kon, erg jammer dit... Ik hoop dat jullie nu gewoon snel met een eerlijke oplossing komen!
    Beste meneer,
    Dank u wel voor u bericht. In uw bericht heeft u geen bestelnummer vermeld waardoor wij niet in uw account kunnen komen. Onder de aangegeven naam is geen account bekend. Excuses hiervoor. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw email adress of en bestel/klantnummer naar ons door te geven? Met vriendelijke groet,Het ABOUT YOU Service Team
    Beste meneer,
    Ik ben een mevrouw (niet heel klantvriendelijk weer) en ik zal zo het bestelnummer nogmaals door mailen..
    Beste mevrouw Bouwmeester,
    Wij hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen op Klachtenkompass. Kunnen wij u ergens mee helpen? Met vriendelijke groet, Het ABOUT YOU Service Team

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?