Opgelost door Aboutyou.nl: Geen geld terug en geen reactie op klacht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 349674
Gebruiker
Dirix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikelen retour gestuurd en klacht ingediend over een artikel. Op de klant word gewoon niet gereageerd, en krijg tot 3x toe de mededeling dat 'het doorgestuurd is naar de betreffende afdeling'.

Het retour gestuurde artikel is bij postNL in het sorteer proces blijven hangen (volgens track en trace). Aboutyou geeft aan PostNL te hebben gecontacteerd maar in twee weken tijd geen reactie ontvangen. Ondanks mijn mails en berichten via fb word ik blijvend gevraagd geduld te hebben wat nu toch echt op aan het raken is.

De oplossing

Een mogelijkheid om mijn klant uit te leggen en hier en passende oplossing voor vinden.
Wat betreft de retour zending, gewoon direct terugbetalen. Aboutyou kan de kosten hiervan verhalen bij postNL. Ik heb een verzend bewijs

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld van het vermiste pakket is inmiddels overgemaakt. De klacht dient nog te worden afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen