Opgelost door Aboutyou.nl: Geen geld terug en geen reactie op klacht
Details
De klacht
Artikelen retour gestuurd en klacht ingediend over een artikel. Op de klant word gewoon niet gereageerd, en krijg tot 3x toe de mededeling dat 'het doorgestuurd is naar de betreffende afdeling'.Het retour gestuurde artikel is bij postNL in het sorteer proces blijven hangen (volgens track en trace). Aboutyou geeft aan PostNL te hebben gecontacteerd maar in twee weken tijd geen reactie ontvangen. Ondanks mijn mails en berichten via fb word ik blijvend gevraagd geduld te hebben wat nu toch echt op aan het raken is.
De oplossing
Een mogelijkheid om mijn klant uit te leggen en hier en passende oplossing voor vinden.Wat betreft de retour zending, gewoon direct terugbetalen. Aboutyou kan de kosten hiervan verhalen bij postNL. Ik heb een verzend bewijs
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.