Klacht Aboutyou.nl: Ik heb niets besteld en naam/adres dienen weggehaald te worden!

EVM991

Een dringende klacht die NU opgelost dient te worden!! :(

Ik heb niets besteld, maar wel mijn zoon op 16 juni jongstleden. Hij dient deze betaling te voldoen en dus dient het factuur op ZIJN naam te komen en niet op de mijne.

Weliswaar heeft hij mijn naam/adres gebruikt, maar ik weet van niets en normaliter betaal ik persoon altijd met IDEAL. Dus nogmaals: zet het factuur e.d. op zijn naam en niet op mijn naam! Simple as that!

Ik ga geen aangifte doen wegens een naamfout of dergelijke. Dus nogmaals, het is gedaan met zijn mailadres en het is dus ZIJN bestelling. Period.

Annuleer dus onmiddellijk het factuur, want ik betaal niets. Ik heb de bestelling namelijk niet gedaan!

Ik eis direct dat ABOUT YOU, alwaar de bestelling gedaan is, mijn factuur seponeert, en eventueel op naam zet van mijn zoon, die tevens niet op mijn adres woont. Naam/adres moeten weg van factuur, heb ik niets te maken met de bestelling!

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?