Klacht Aboutyou.nl: Ik krijg mijn geld niet.

Gemini79

In april 2018 kleding voor mijn zoon besteld. Drie producten retour gestuurd. Tot op vandaag nog niet mijn geld terug. Hun laten niks van zichzelf horen. Ik bericht hun elke week. Krijg steeds standaard berichten terug. Nu zeggen ze steeds dat het geld gestort in mei al. Ik kan jullie vertellen dat ik niks op mijn rekening gestort heb gekregen. En nu houden ze mij al weken aan het lijntje met dat het door verantwoordelijke bedrijf uitgezocht moet worden en een andere keer is dat weer de boekhouder. En dat ik naar geduld moet hebben. En zo gaat het al weken.

Dat ik mijn geld terug krijg.

Aboutyou.nl
    Beste mevrouw van Dulmen,

Wat vervelend om te lezen dat u uw geld niet gekregen heeft. Het bedrag is echter wel goed overgeboekt. Zoals mijn collega Emiel u al per mail heeft laten weten is het bedrag gestuurd naar het rekeningnummer waarmee betaald is. Omdat deze rekening niet op uw naam staat, kunt u het best contact zoeken met deze persoon die oorspronkelijk voor de bestelling heeft betaald. Mocht u verder hulp nodig hebben, stuur dan even een reactie op de verzonden email van Emiel en anders mag u hier natuurlijk ook altijd reageren.

Anna van ABOUT YOU

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?