Klacht Aboutyou.nl: Kosten nav nooit ontvangen factuur

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353678
Gebruiker
Marloes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bestelling geplaatst, helaas nooit een factuur oid ontvangen. Nu blijkt dat ik bij het installeren van de app een e-mailadres te geven ingegeven, echter dat is al tijden terug en in de app kun je je gegevens niet inzien en/of wijzigen. Men neemt niet de moeite om een rekening per post te zenden, ja uiteindelijk de laatste aanmaning met kosten. Hierna heb ik ook gelijk het oorspronkelijk bedrag betaald. Inmiddels al tijden bezig om mijn e-mailadres te wijzigen. Graag zie ik dan ook de kosten gecrediteerd. Voor mij was dit echt 1 keer Aboutyou en nooit weer. Echt een naar gevoel aan dit bedrijf overgehouden! Er zijn veel betere en klantvriendelijker webwinkels die hun klanten wel waarderen en waar je wel je gegevens kunt inzien en wijzigen!

De oplossing

Ik wil graag de kosten gecrediteerd en een mogelijkheid dat mijn juiste e-mailadres gebruikt wordt!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marloes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen