Klacht Aboutyou.nl: Onterechte aanmaningskosten

Klachtnummer
# 386993
Gebruiker
Yuri
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb 13 euro aanmaningskosten ontvangen omdat een factuur niet betaald is. Dit is gekomen doordat About You zelf een fout heeft gemaakt met een retourzending. Aanvankelijk hebben ze namelijk aangegeven dat ik het artikel al retour had gestuurd, wat niet het geval is. Ik heb hiervoor contact gehad met de klantenservice en die gaven aan dat dit gecorrigeerd zou worden, daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord. Dus is het mijzelf ook ontschoten. In de tussentijd blijken er aanmaning verstuurd te zijn door RatePay, maar die heb ik nooit ontvangen. De openstaande factuur is 34,90 en nu moet ik daarover 13 euro extra betalen. Ik vind dit echt belachelijk en oneerlijk. Ik kon hier immers niets aan doen. Door een brief per post werd ik erop geattendeerd, als er even was gebeld of door de klantenservice gemaild was dit probleem allang opgelost. Graag zie ik dat de kosten van 13 euro van de factuur gaan, dan maak ik het openstaande bedrag zsm over.Vr. Gr. Yuri

De oplossing

Ik wil dat de aanmaningskosten van 13 euro worden kwijtgescholden.

3 reacties

  1. Auteur
    Yuri
    Datum
    Ik heb het openstaande bedrag gisteren al overgemaakt. Is alles nu in orde en afgehandeld?
  2. Auteur
    Yuri
    Datum
    Dank voor de reactie. Ik vind het vreemd dat ik contact moet zoeken met jullie leverancier hierover, dit kunnen jullie zelf toch ook doen?
    Ik heb zelf maar even gemaild, maar zou het op prijs stellen dat ik hierin word ontzorgt.
  3. Auteur
    Yuri
    Datum
    Ik krijg geen van RatePay. Kunnen jullie nagaan of het nu is opgelost?

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen