Klacht Aboutyou.nl: Order zal op een verkeerd adres geleverd worden, doordat aboutyou het adres niet vooraf laat zien.

lauriens

Gisteravond heb ik via de app een bestelling geplaatst. Vóór het definitief plaatsen van de bestelling heb ik geen optie gekregen om te controleren of mijn gegevens juist waren, waardoor ik er na het plaatsen van de bestelling achter kwam dat deze naar mijn oude adres wordt verstuurd. Zojuist heb ik (klantenservice was nét open) geprobeerd de order te annuleren. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem zou zijn en dat ik hier nog een mail van zou ontvangen. In de mail stond vervolgens dat de annulering was mislukt. Na opnieuw contact te hebben opgenomen met de klantenservice is de oplossing: ik moet hopen dat de bewoner op mijn oude adres het pakket weigert.

In de app is geen mogelijkheid om je adresgegevens in te zien, laat staan te wijzigen. Ook na het inloggen op de website kan ik mijn gegevens niet raadplegen, terwijl onder de FAQ's staat dat ik dit wel zou moeten kunnen. M.a.w.: ik had dit probleem niet vooraf kunnen constateren en ik kan het al helemaal niet oplossen.

Als de bewoner het pakket niet weigert, zit ik dadelijk met een rekening van ongeveer 150 euro voor een product dat ik nooit zal ontvangen.

Ik wens dat de order wordt geannuleerd en dat ik mijn adresgegevens kan wijzigen.

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?