Klacht Aboutyou.nl: Rampzalig communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372994
Gebruiker
am de zeeuw
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Al jaren vaste klant bij About you, nooit geen problemen gehad! In het begin een langere tijd moeten wachten op een terugbetaling, daarom daarna overgegaan op achteraf betalen. Geen enkel probleem.
Tot zo’n 2 weken geleden, wilde in verschillende maten een spijkeroverhemd bestellen voor manlief. Alles in het mandje , naar de kassa betaal methode achteraf werdt niet geaccepteerd? Contact via Messenger opgenomen geen oplossing. Om het geheel iets korter te proberen te houden . Is er nu een e-mailverkeer van zeker 15 mails totaal Duitsland toe naar de betaal partner van About you.
Svjetlana Filipovic
Uw betaalpartner

maar wat er ook gebeurd kan niet bestellen met achteraf betalen! Als wij nu ergens een achterstand hadden en een BKR zou ik het kunnen begrijpen. Maar dit is geheel het geval niet. Wat ik ook probeer , hoe vaak ik ook schrijf er wordt alleen maar naar elkaar verwezen. Heb een nieuw account aangemaakt. Niets helpt. Kan natuurlijk gewoon vragen of mijn zus het voor me besteld. Maar vindt dat belachelijk!!! .
Heb bij Zalando , Wehkamp , Bol.com , esprit online geen enkel probleem. Heb MS niets zieligs aan , maar visuele winkels kan ik moeilijk / niet bezoeken. En wil gewoon zelfstandig dingen kunnen kopen.

De oplossing

Wil gewoon kunnen bestellen en een duidelijk antwoord en niet aan een lijntje gehouden worden

8 reacties

  1. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Goedemorgen medewerker,
    Zie de optie wel maar kan hem niet gebruiken ! En dat is al weken zo!!!

    Heb al twee maal contact gehad met Ratepay gehad per mail . En die zeggen dat het bij jullie ligt . Heb alle cookies verwijderd . Een ander email adres dat van mijn man . Maar het werkt niet.
    Zouden het erg op prijs stellen als jullie nu eens met Ratepay contact op zouden nemen en niet steeds naar elkaar wijzen . Samen kijken zou een oplossing moeten geven
    Reken erop dat het na al die weken nu eens echt aangepakt wordt . Hebben geen enkele achterstand of BKR .
    Hoop op een snelle actie van jullie kant
    Vriendelijke groet .
    Mieke de Zeeuw
  2. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Goedemiddag ,
    Hierbij de screenshot .

    Groetjes Mieke
  3. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Beste mensen ,
    We maken voor zoveelste keer hetzelfde rondje.
    Heb zie bijlage voldaan aan alles wat Ratepay adviseerde en die ( zie bijlage).
    Verwijst naar jullie

    Graag opnieuw de vraag, overleggen jullie nu eens met Ratepay

    Groetjes Mieke
  4. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Beste mensen ,
    We maken voor zoveelste keer hetzelfde rondje.
    Heb zie bijlage voldaan aan alles wat Ratepay adviseerde en die ( zie bijlage).
    Verwijst naar jullie

    Graag opnieuw de vraag, overleggen jullie nu eens met Ratepay

    Groetjes Mieke
  5. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Goedemiddag About you ,

    Nu gaan we ineens weer antwoorden via de mail.
    Plaats de tekst toch ook even hier. Want ik heb geen mail gestuurd !?
    —————————————————————————————————-

    Dear Mrs De Zeeuw,

    We thank you for your message and we are hereby sorry for the delay of response.

    We have forwarded your order request to the appropriate department.

    As soon as we receive an answer, we will come back to you. Thank you in advance for your patience.

    Kind regards,

    Christelle Audrey Tchentcheu
    Your account service team from
    RatePAY and ABOUT YOU (Netherlands)

    Questions regarding your payment can be submitted via aboutyou@ratepay.nl or by telephone on +31 20 808 7326 (Ma - Vr: 09:00 - 19:00 hours).

    For further questions or in case of complaints, please contact your dealer:
    Netherlands: 0800 02 299 67 or klantenservice@aboutyou.nl
  6. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Opnieuw weer per mail benaderd zonder enige vraag per mail van mij. Dus plaatst het ook maar weer hier. Hier staat de klacht en hier willen we hem opgelost hebben.
    ——-————————————————————————————————
  7. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    De mail
  8. Auteur
    am de zeeuw
    Datum
    Vandaag een mail ontvangen van Aboutyou .
    Omdat ik door verschillende aandoeningen waaronder hartproblemen en MS .

    Is visueel winkelen voor mij niet meer mogelijk. Daarom bestel ik veel online , maar stuur ook vaak iets retour omdat er verschillende maten besteld worden.
    Jammer genoeg mag ik daardoor niet meer achteraf betalen . Dus is winkelen voor mij bij Aboutyou geen optie meer.

    Het geld steeds betalen vooraf duurt te lang eer dat het geld weer op mijn rekening komt te staan.

    Heb dit in het verleden wel eens 3 weken op terugboeking moeten wachten. En hebben het niet slecht , maar dat gaat niet.
    Jammer winkelde graag bij Aboutyou !.
    Maar weet nu wel de reden ... weer de Handicappen 😔.
    ——————————————————————————————————.
    Beste mevrouw de Zeeuw,

    Bedankt voor uw geduld.

    Zojuist hebben wij een overleg gehad over de optie achteraf betalen.

    Helaas kunt u momenteel de optie achteraf betalen niet kiezen omdat het geblokkeerd is door ons.

    Waarschijnlijk is optie uitgesloten omdat u teveel bestellingen retour heeft verzonden.


    Hierbij verzend ik u de voorwaarden:

    https://www.aboutyou.nl/algemene-voorwaarden

    Hiermee kunnen wij u helaas niet meer mee verder helpen, onze excuses ervoor.

    Nog vragen? Bel of mail ons, wij zijn elke dag bereikbaar!

    Wij danken u voor uw begrip en wensen u nog een fijne middag.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel Graaf van ABOUT YOU

Uiteindelijke oplossing

Auteur
am de zeeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen