Klacht Aboutyou.nl: Waardebon vervallen bij ruilen

Tanja

Schoenen gekocht en deels betaald met een waardebon (€ 20). Toen de schoenen niet bleken te passen heb ik deze omgeruild voor een andere maat (althans, de verkeerde maat teruggestuurd en de goede maat besteld, op advies van AY; er is geen omruilprocedure). Nu zegt About you dat mijn waardebon is vervallen! Ik bestel de schoenen juist daar omdat ik een bon van About you had.
De klantenservice reageert vervolgens allerminst behulpzaam (zouden mijn klacht doorsturen, hoor vervolgens niks meer en als je dan weer contact opneemt krijg je hetzelfde antwoord als eerder).

Ik wil mijn € 20 terug.

Aboutyou.nl
    Beste van Broek,
    Hartelijk dank voor u opmerking op Klachtenkompass.Wij hebben u bestelling bekeken en hebben geconstanteerd dat u een kortingscode heeft gebruikt van de firma gas&licht. Deze code heeft een aantal voorwaarden waaronder bij een retourzending van de artikelen dat deze code vervalt.Deze voorwaarde kunt u teruglezen op de websites: https://www.gaslicht.com/uitleg/15516 en https://www.aboutyou.nl/waardebon-voorwaarden. Deze waardebon is afkomsting van gas&licht vandaar kunnen wij helaas u geen andere waardebon toekennen. Wij bieden onze excuses voor het ongemak en hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Het ABOUT YOU Service Team

Tanja
Geen oplossing.

Ook een klacht indienen over Aboutyou.nl?