Klacht Abswoude Autopromenade: onbeschoft te woord gestaan door een gefrustreerde balie medewerker

Klachtnummer
# 385156
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Juli 2019 een QashQai tekna 1.3 gekocht bij een nissan dealer in hengelo.
tijdens onze vakantie met caravan in augustus merkte we dat de cruise controll diverse malen uitsloeg, ook werkte het linkerachterlicht vd caravan niet ( bij de vorige auto wel) na zelf onderzoek bleek het niet in de caravan te zitten!

Op verzoek van Nissan Nederland afspraak gemaakt met een Nissan dealer in de buurt de firma van Abswoude uit Noordwijk.
mijn vrouw komt de auto brengen, en vervolgens begint de balie medewerker te vertellen dat er helemaal geen merkengarantie is en alles in rekening zal worden gebracht, ( dit terwijl er nog niks is gebeurt, alleen auto brengen)

De oplossing

dit bedrijf hoeft ons niet meer te helpen! hier komen wij nooit meer.
inmiddels weer contact gehad met nissan nederland, en we gaan naar een andere nissan dealer uit de omgeving die ons wel wil helpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Abswoude Autopromenade hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abswoude Autopromenade?