Klacht Academica: slechte opvolging vragen en opzegginge, waardoor client 7500 euro schade heeft aan boetes

Frank

na het opzeggen van mijn zorgverzekering eind 2013 heeft academica / national academic, nooit verzuimd de premie wel te willen innen, tevens heeft NA wel verzuimd de verzekering opzegging te honoreren, waardoor ik 7500 euro aan boetes heb moeten betalen. Aan een oplossing meewerken en meedenken is te lastig voor dit bedrijf, ze willen alleen geld vangen, ten koste van alles en iedereen.

NA dient ZSM mijn opzegging te honoreren en mij minimaal 5000 schadevergoeding te betalen , dat is de enige oplossing voor deze kwestie

Academica
    Beste Frank,

We vinden het vervelend dat uw ervaring met ons niet positief is en willen dit graag samen met u oplossen.

Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega Bas van Rij, Teammanager Financiën. Hij onderzoekt uw klacht en neemt indien nodig contact op met de betrokken partijen. Uiterlijk vrijdag 26 maart 2021 ontvangt u een reactie van ons.

Heeft u in de tussentijd vragen? Dan kunt u ons bereiken via telefoonnummer 078 6 481 444 of per e-mail via kwaliteitszorg@academica.nl. Wij helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,

Danielle de Jong | Klachtencoördinator
    Frank
    aangezien ik al jaren bezig ben en ik gevecht ben, en toch echt zaken heb trachten op te lossen, ben ik niet echt meer gerust op een oplossing.
    het heeft mij ondertussen al ruim 7500 euro gekost aan boetes etc , en dat ben ik toch echt BEU.
    als er geen oplossing komt , rest mij geen andere leus dan het gerecht .

Frank

Ook een klacht indienen over Academica?