Klacht Acai Fit: OPZEGGEN ONMOGELIJK???

H. Kuijt

Via de telefoon ben ik benadert of ik een gratis proefpakket van Acia Fit wou proberen en alleen de verzendkosten moest ik betalen.
Als ik niet tevreden was kon ik binnen 7 werkdagen telefonisch of via de website het stopzetten en in de bijgesloten brief zou alle informatie staan, maar alle telefoonm. en e-mail adres kloppen niet!...en het na een paar dagen al hebt proberen op te zeggen, maar ze zijn niet bereikbaar?
Inmiddels het maandpakket ontvangen en nu is het maandbedrag van mijn rekening afgeschreven, welke ik natuurlijk laat terugboeken en de bank opdracht geef dat er van betreffende bedrijf nooit meer iets van mijn rekening mag worden afgeschreven.
Maar nu gebeurt het volgende: ik krijg een brief van een Incassobureau Alektum, met de mededeling dat er een schuld openstaat van 23,60 met buitengerechtelijke kosten erbij van 40.00 en een bedrag van 63,60 binnen 7 dagen moet betalen!...maar ga dit dus niet betalen!
Graag advies of hoe verder te handelen!!!

Ik wil geen zendingen meer en wil de pakketten terugsturen en er mag geen geld meer van de bank afgeschreven worden!!!
Ik wil dat acai fit mijn gegevens wist, alles stopzet en van mijn geld afblijft!!!

Wij vinden dat Acai Fit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Acai Fit?