Klacht Accenthetgooi.nl: Misleid door accenthetgooi.nl

Klachtnummer
# 294368
Gebruiker
M.F.H. Dorgelo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 febr jl heb ik een paar zwarte Panama Jack laarzen maat 38 gekocht. Er kon maar op 1 manier betaald worden en dat was per creditcard. Voor € 93,64 heb ik een paar laarzen besteld. Even later kreeg ik een bevestigingsmailtje van de betaling. Deze was in het Engels en kwam van HENGYUAN CO.,LTD. Ik begon al nattigheid te voelen maar gaf het het voordeel van de twijfel. Vandaag kom ik er achter dat er € 130,21 afgeschreven is van mijn creditcard dit ivm koersverschillen. Echter ik heb op een Nederlandse site besteld en in Euro’s betaald. Nergens staat dat het hier om een Chinese verkoper gaat anders had ik ze nooit gekocht. Ik heb bij de bank een verzoek ingediend tot creditering. De creditcard maatschappij gaat er nu werk van maken. Ik ben misleid. Als het pakket aankomt, wat nog maar de vraag is, accepteer ik het niet en laat het terug sturen. Tot nu toe heb ik op mailtjes naar de site nog geen enkele reactie ontvangen.
Ik hoop via deze weg meerdere mensen te waarschuwen. Koop niet via www.accenthetgooi.nl. Je kunt beter zelf direct bij Alie Express kopen

De oplossing

Terugstorting aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accenthetgooi.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Accenthetgooi.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen