Klacht Accollade: ondanks het verzoek voor een afbetalings regelin met belastingvrinvoet wordt het geweigert

concetta fiorello

Ik had een tegeling getroffen voor hondetd euro in de maand en ik keijg en beslaglegging op mijn wwb uit kering waar door ik 152,59 van mijn uitkering wordt ingehouden dus ik hou maar 760,89 over buiten mijn huur en zorg toeslag
Ik heb in de maand mei verzocht om een herberekening met de beladtingvrije voet yebetekenen en een andere aflossing termijnen tebrekenen dit weigert accolafe te doen en het inyrezeert ze niet of je rond kan komen met je boodschappen. Het is wel ingevoerdt fat alle bedrijven en incassobureau. het moeten doen maat vele bedrijfen en incassobureau. Lappen het gewoon aan de laars . Dus deze maand hen ik heen 100,_ afgelost om dat ik dan niks over hou voor de boodschappen. En ze staan er op om de 100,_ euro aflossing. Inmidels heb ik gern aflossing gefaan maar wel aangemeld bij de gkb.

Dat ze de mensen met respect behandelen en de wet uitvoerd de berekening beslagvrijevoet. En niet dreigen met een incassobureau. En nogmaals ik heb het ingediend ebij de gkb en tot die tijd dat ik bij de gkb ben kan ik een aangepaste aflissing door middel van neladtingvrijvoet aflossen

NOG MAALS DAT ZIJN JULLIE VERPLICHT DIE BEREKENING TOE TEPASSEN .DE VERICHTING HEBBEN JULLIE IK HEB AL 166,89 AFGELIST EN ER STAAY NOG 400,_ OPEN EN DIE IS NAAR DE GKB GEGAAN EN WILLEN JULLIE NAAT DE INCASSOBUREAU. GAAN IS PRIEMA MAAT DIE MOET DE ZELFDE PROCIDUREN VOLGEN EN DIE GAAT GEWOON NAAR DE GKB

Wij vinden dat Accollade hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

concetta fiorello
    accolade gaat hier niet op reageren ze willen niet mee werken om een huur achterstand op t lossen ze willen alleen door midel van een hoge aflossing en als je het vraagt om een betalingsregeling met beslagvrijevoet teberekenen terwijl dat ook in de wet staat werken ze niet mee het is dit bedrijf niet alleen maar er zijn meerdere bedrijfen die dat doen. de woningbouwen moeten gewoon meewerken ze denken dat ze via een incassobureau het wel lukt om het in een keer te laten betalen

Ook een klacht indienen over Accollade?