Klacht Accon avm: Acconline en Accon AVM een onbetrouwbaar accountants kantoor dat zijn afspraken niet nakomt.

P. Lemmens

Acconline een onderdeel van Accon Avm “het accountantskantoor” verzaakt reeds sedert 11 maanden de gemaakte afspraken na te komen.
Dhr. Epema heeft bij herhaling ( meer dan 5 keer) in deze 11 maanden beloofd om de situatie op te lossen en de eerder gemaakte afspraken na te komen. Hoewel hij deze belofte al een aantal keren heeft bevestigd per telefoon en per email gebeurd er niks.
Acconline heeft een totale minachting voor mijn belangen.
Binnen het moederbedrijf Accon AVM gezocht voor steun en oplossing maar tot dusver zonder enig resultaat.
Als ik een referentie voor dit bedrijf Acconline en Accon Avm moest afgeven. Absolute afrader om mee in zee te gaan. Zelf zou ik voor 0 % nog een reden weten om hun mijn belangen te laten behandelen. Dhr. Epema hun “boekhouder” en afdelingshoofd is absoluut onbetrouwbaar en er zijn geen afspraken mee te maken.

Dat de eerder gemaakte afspraken met Dhr. Epema opgevolgd worden. Bij voorkeur door iemand anders die hier wel capabel voor is.

Wij vinden dat Accon avm hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!