Opgelost door Accon avm: Acconline en Accon AVM een onbetrouwbaar accountants kantoor dat zijn afspraken niet nakomt.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 331125
Gebruiker
P. Lemmens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Acconline een onderdeel van Accon Avm “het accountantskantoor” verzaakt reeds sedert 11 maanden de gemaakte afspraken na te komen.
Dhr. Epema heeft bij herhaling ( meer dan 5 keer) in deze 11 maanden beloofd om de situatie op te lossen en de eerder gemaakte afspraken na te komen. Hoewel hij deze belofte al een aantal keren heeft bevestigd per telefoon en per email gebeurd er niks.
Acconline heeft een totale minachting voor mijn belangen.
Binnen het moederbedrijf Accon AVM gezocht voor steun en oplossing maar tot dusver zonder enig resultaat.
Als ik een referentie voor dit bedrijf Acconline en Accon Avm moest afgeven. Absolute afrader om mee in zee te gaan. Zelf zou ik voor 0 % nog een reden weten om hun mijn belangen te laten behandelen. Dhr. Epema hun “boekhouder” en afdelingshoofd is absoluut onbetrouwbaar en er zijn geen afspraken mee te maken.

De oplossing

Dat de eerder gemaakte afspraken met Dhr. Epema opgevolgd worden. Bij voorkeur door iemand anders die hier wel capabel voor is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accon avm hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Lemmens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Accon avm?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen