Klacht Accon avm: Afspraken worden keer op keer niet nagekomen.

Klachtnummer
# 272582
Gebruiker
Bosma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een klacht lopen bij ACCONAVM Sneek, die niet wordt afgehandeld.
De eerste brief dateert van januari 2017.
Vervolg mail/telefoonggesprek met vervangend fiscalist dateert van 15 mei.
Hierop volgt een gesprek met directeur belastingen en de vervangend fiscalist op 28 juni.
Vervolgens horen we niets.
Telefonisch contact opgenomen met directeur belastingen.
Vervolgens nog geen reactie.
Klacht neergelegd bij de landelijke klachtencommissie van ACCONAVM op 20 juli.
Binnen drie weken hoort een reactie te volgen.
Weer horen we niets.
Wederom contact opgenomen met de klachtencommissie.
Als reden wordt opgegeven, vakantie betrokken medewerker en wordt de termijn van drie weken opgeschort naar zeven weken.
Uiterlijk voor 8 september krijgen we bericht over de situatie.
Weer horen we niets.

Bij ACCONAVM zijn ze op de hoogte van de inhoud van de klacht, daarom vermelden wij deze hier niet.

De oplossing

Afspraken nakomen om naar een oplossing te werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accon avm hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties