Klacht Accon avm: Deze partij heeft mijn administratie totaal geruïneerd achtergelaten

Auke

Deze partij heeft mijn administratie totaal geruïneerd achtergelaten. Ze meenden ook nog dat ze het recht hadden om er voor betaald te worden. Er zijn zelfs werkzaamheden dubbel gefactureerd.

Talloze boekingen waren niet juist geboekt. Er zat 15% verschil tussen de werkelijk gemaakte omzet en de omzet die deze partij via de administratie rapporteerde.

Contact met deze partij was rampzalig te noemen. Van de naar schatting meer dan 100 gemaakte afspraken zijn de nagekomen afspraken helaas niet eens op 1 hand te tellen. Ze hebben zelf toegegeven fout te zitten. Ook heb ik van een medewerker gehoord dat dit soort praktijken vaker plaats hebben gevonden/ nog steeds plaatsvinden bij andere klanten. Maar de enorme schade die ze hebben veroorzaakt oplossen en/ of vergoeden… vergeet het maar. Het contact was - zacht uitgedrukt - zeer frustrerend en onprofessioneel.

Helaas heb ik hierdoor behoorlijk wat gedonder met de belastingdienst gehad omdat zaken niet op tijd waren ingediend. Ik raad je aan niet met deze hobbyistische partij in zee te gaan. Want meer dan dat kun je het niet noemen. Toen ik fouten wilde melden wist ik nog niet wat voor beerput met ellende ik uiteindelijk ging opentrekken.

Wil je hier meer over weten? Of wil je weten wie het netjes gefikst heeft en waar ik nu tevreden klant ben? Neem dan even contact met me op zodat je niet dezelfde fout begaat als ik. Dat scheelt je een heleboel kopzorgen. 1 zoekopdracht via Google en je kunt me vinden. ;-)

Deze treurige omgang met klanten dient goed opgelost te worden.

Wij vinden dat Accon avm hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accon avm?