Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Accorhotels.com: Accor Hotels misleidende advertentie 30% korting, dus niet.
Details
Klacht
Op 13-10-2016 ontving ik via de Mail een aanbieding van Accor Hotels, waar ik een Le Club member van ben. Grote Mailpagina ,Super Sale, gegarandeerd 30% korting bij onze 2800 hotels wereldwijd.Ik heb 2 kamers geboekt via deze aanbiedingssite bij een Mercure hotel in Duitsland, echter tot mijn grote verbazing , deze viel buiten de actie.
Via de servicecontact lijn van Accor om uitleg en advies gevraagd, echter deze service dame vertelde mij zeer laconiek en weinig service gericht dat ik dan maar de algemene voorwaarden moest gaan lezen, zij kon mij verder niet helpen, en moest gewoon de normale prijs betalen.
Samengevat is deze Mailaanbieding dus 1 grote misleiding.
Gewenste oplossing
Of 30% korting zoals aangeprezen of een zeer goede kamerupdate bij de 2 geboekte kamers.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.