Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Accorhotels.com: Geen regeling van voucher
Details
Klacht
Dear Ms,Mr,On October 18, 2020 I rented a room in your hotel 'IBIS Schiphol Amsterdam Airport'(reservation number: #JDBDFXZJ). Because of 'CORONA' my trip to Colombia was canceled. It was then proposed to give a voucher (number:# voucher_JDBDFXZJ from 22/07/2020) that was valid until 31-01-2022. Still because of the 'CORONA' measures it was not possible to redeem this voucher. I then contacted your hotel 'IBIS Schiphol Amsterdam Airport' with the question whether I could not make a reservation with this voucher later in the year 2022. This turned out not to be possible. An extension of the validity of the voucher was also not possible. Neither is a refund. I think this is anything but customer-friendly, especially in these 'CORONA' times...
I am therefore asking for a proposal from you through this means.
Thanks in advance.
With best regards,
Marc Verheyen
Dr Marc Verheyen
Member of the Board of IBCMT
Smetstraat 36
3501 Wimmertingen
tel +32 (0)496-568393Gee
Gewenste oplossing
1) Restitutie bedrag2) verlenging datum voucher buiten corona restricties
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.