Klacht Accorhotels.com: Geen regeling van voucher

Klachtnummer
# 581410
Gebruiker
Colombia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

​​​​​Dear Ms,Mr,

On October 18, 2020 I rented a room in your hotel 'IBIS Schiphol Amsterdam Airport'(reservation number: #JDBDFXZJ). Because of 'CORONA' my trip to Colombia was canceled. It was then proposed to give a voucher (number:# voucher_JDBDFXZJ from 22/07/2020) that was valid until 31-01-2022. Still because of the 'CORONA' measures it was not possible to redeem this voucher. I then contacted your hotel 'IBIS Schiphol Amsterdam Airport' with the question whether I could not make a reservation with this voucher later in the year 2022. This turned out not to be possible. An extension of the validity of the voucher was also not possible. Neither is a refund. I think this is anything but customer-friendly, especially in these 'CORONA' times...
I am therefore asking for a proposal from you through this means.
Thanks in advance.

With best regards,
Marc Verheyen


Dr Marc Verheyen

Member of the Board of IBCMT

Smetstraat 36

3501 Wimmertingen

tel +32 (0)496-568393Gee

Gewenste oplossing

1) Restitutie bedrag
2) verlenging datum voucher buiten corona restricties

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Accorhotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen