Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Accorhotels.com: Geluids overlast
Details
Klacht
Wij hebben van 6 tot 7 juliIn formule 1 hotel marne la vallee
Collegien overnacht
Wij hebben die nacht niet kunnen slapen
Door geluids overlast
We niet kunnen slapen
Eerst waren het de kinderen die over de gang aan het gillen waren en met de fohn
Spelen wc door spoelen heletijd rennen door de gang
Dat duurde tot een uur of 4 daarna om een uur of 5 kwamen hun ouders naar boven ook heel veel lawaai uit eindelijk sliepen we rond half 6 om 7 uur moesten we weg ook onze kamer klopte niet want wij hadden twee 3 persoons kamers besteld waar van 1 met 2 persoons bed en niet met drie stapelbed
Gemeld bij receptie maar die deden aan dit niets
Graag willen wij het geld terug
We hebben ook is in nancy overnacht geen problemen gehad dus wet dat het wel kan
We bellen al 6 weken met deze klacht maar er wordt niks aan gedaan elke keer binnen 48 uur antwoord maar dat komt er niet
Gewenste oplossing
Geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.