Klacht Accorhotels.com: hotelkamer niet aangehouden ondanks meervoudige bevestiging

Klachtnummer
# 85179
Gebruiker
dhr. Hamers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

van 5/11 op 6/11 kamer geboekt met vermelding dat aankomst tussen 1.00 en 3.00 uur nacht zou zijn. per mail en per telefoon bevestigd. Helaas vol bij aankomst. verwezen naar ander hotel. klacht ingediend via call service België. twee weken gewacht. call centrum herinnerd aan ontbreken antwoord. dezelfde dag afgescheept met: "Mercure Amersfoort meldt ons dat zij, net als ieder ander hotel, kunnen besluiten om de reservering van de gast om te boeken naar een ander gelijkwaardig hotel. Dit is geheel conform UVH (Uniforme Voorwaarden Horeca).
Helaas kunnen wij u hier geen andere compensatie voor aanbieden.
Wij kijken ernaar uit u opnieuw te kunnen verwelkomen in een van onze hotels."
Dit is dus echt afschepen van klanten !

De oplossing

compensatie voor ergernis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties