Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Accorhotels.com: IBIS Businesscard
Details
Klacht
Als vaste klant heb ik een aanbieding gekregen van IBIS hotels om een kortingskaart aan te vragen. Dus heb ik het formulier ingevuld om dat vervolgens in te leveren bij het IBIS hotel in Leiden. Waarop overigens geen betaalwijze stond vermeld. Dus je zou denken, dat je in één Europa, waar o.a. multinationals zoals Accorhotels jarenlang gelobbyd voor één munt zou kunnen betalen met de Euro tegen onnodige valutakosten. Niet dus. Want bij Accorhotels ben je alleen welkom als je de 90 euro afrekent met een (meestal Amerikaanse) creditcard. Idem dito geldt voor hun boekingen. Volgens de website denken ze aan ieder detail, maar na 20 minuten overleggen met het hoofdkantoor werd mij medegedeeld, dat ik zonder creditcard niet welkom ben. Blijkbaar wilt men geen sloebers in hun familie.Bron IBIS.COM:
Bij de ibis familie is het juist dit gevoel dat ervoor zorgt dat u zich thuis voelt. Wij denken aan elk detail voor u, zodra u één van onze hotels binnenkomt.
Gewenste oplossing
Er is geen oplossing voor, want er is van het hoofdkantoor via de receptie mij duidelijk gemaakt, dat er voor sloebers zonder creditcard géén ruimte is in de Accorfamilie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.