Klacht Accorhotels.com: Kamers niet kunnen inboeken via de website

lotje

Al ongeveer een maand probeer ik kamers te boeken via de site van accor. Steeda loopt de boeking mis bij de betaling via ideal (verschillende browsers en computers gebruikt voor het boeken). Dit gemeld bij het callcenter maar beide jongens begrijpen het probleem niet. Contact gezocht met customer service, hebben het doorgeven aan de technische dienst maar na 3 weken nog geen reactie. Ze stellen voor een wijzigbare boeking te maken zodat ik de kamers kan inboeken wanneer dit weer kan. Ik vroeg overigens om een optie! (Iets wat met mijn zakelijke groepsboekingen wel kan).We zijn nu een maand verder en het kan nog steeds niet! De reserveringsafdeling heeft niet eens mijn wensen gelezen en veel te veel kamers ingeboekt. Dit weer aangegeven. Als ik het er niet mee eens, had ik maar online moeten boeken!!!! Ook zijn de prijzen nu flink verhoogd. Erg makkelijk om de klanten te laten wachten, ondertussen niet in actie te komen en zo zoveel mogelijk voor de kamers te kunnen cashen

Kamers te kunnen boeken tegen het online niet flexibel tarief, tegen prijzen die ik eerder 100 x heb geprobeerd te boeken

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!