Opgelost door Accorhotels.com: Niet nakomen van Ibis 15 minuten tevredenheidsgarantie.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 251807
Gebruiker
M.C.H.L. Peters
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Van vrijdag 26 aug tot zondag 28 aug 2016 verbleven we bij IBIS
hotel in Lille, onderdeel van Accor Hotels. Dit hotel hebben we vooruit
betaald.



Pontificaal
ligt op het hoofdkussen van het bed een flyer met de Ibis
15 minuten tevredenheidsgarantie-regeling: Wie bij een overnachting in
een Ibis-hotel op een mankement stuit, krijgt dat binnen 15 minuten verholpen.
Zo niet dan hoeft het verblijf in het hotel niet te worden betaald.



In de eerste kamer waar we verbleven lekte de
airconditioner een aanzienlijke hoeveelheid water, dat we met handdoeken
moesten droogmaken. We meldden dit onmiddellijk na het opmerken van het
probleem en opnieuw de volgende ochtend. Toen we terugkwamen die middag was het
probleem niet verholpen. We hebben om een nieuwe kamer gevraagd en gekregen.
Helaas deze kamer was ook niet zonder problemen. We ontdekten de volgende
ochtend dat de douche niet werkte. Na het melden aan de dienstdoende manager,
checkten ze het probleem en gaf ze aan dat het niet kon worden gerepareerd.



Vanaf eind augustus hebben we 15 keer per mail
en telefoon contact gehad met de klachtenlijn van Accorhotels om het geld van
de 2 overnachtingen terug te krijgen. Half oktober bieden ze aan om 1
overnachting te vergoeden, maar dat is niet conform hun 15 minuten
tevredenheidsgarantie-regeling: we hebben namelijk in twee kamers problemen
gehad.

De oplossing

Terugbetaling van €140,90 voor 2 overnachtingen in IBIS Hotel Lille.
Excuses voor 4,5 maand lang de terugbetaling traineren en niet handelen naar de kwaliteitsclaim waar ze als bedrijf reclame voor maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.C.H.L. Peters
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb het Europees Consumenten Centrum ingeschakeld (vanwege buitenlands hotel) en zij hebben contact opgenomen met het Accor Hotels. Accor heeft het bedrag half februari 2017 teruggestort op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content