Klacht Accorhotels.com: Niet terugbetalen gelden annulering hotelboeking en maanden een klant daarover aan het lijntje houde

Klachtnummer
# 563366
Gebruiker
antigastheer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 25 augustus een hotel geboekt met voor 27 augustus t/m 30 augustus. Dag later heb ik de boeking geannuleerd en heb ook de bevestiging van acceptatie gekregen. Na 1 maand contact gehad met medewerkster klantenservice waar mijn geld bleef. Zij zou voor terugstorting zorgen. Na bijna 4 weken weer contact contact met andere medewerkster klantenservice . Die zegt dat eerste collega ermee bezig is. Komt later terug en zegt dan uiteindelijk dat hotel weigert mij geld terug te storten omdat de boeking binnen 3 dagen van aankomst is en mijn reservering ook. Dus Accor accepteert mijn boeking binnen de 3 dagen termijn , stuurt mijn email van acceptatie van de annulering, houd mij 2 maanden aan het lijntje en zegt dan uiteindelijk na 2 maanden dat mijn annulering niet aan de voorwaarden voldoet.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug. Accor presenteert zich als een hotel keten waar klantvriendelijkheid en gastheerschap voorop staat. Welk gastheer houdt geld in beslag voor een dienst die hij nooit geleverd heeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Accorhotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen