Klacht Accorhotels.com: Niet terugbetalen gelden annulering hotelboeking en maanden een klant daarover aan het lijntje houde

antigastheer

Ik heb op 25 augustus een hotel geboekt met voor 27 augustus t/m 30 augustus. Dag later heb ik de boeking geannuleerd en heb ook de bevestiging van acceptatie gekregen. Na 1 maand contact gehad met medewerkster klantenservice waar mijn geld bleef. Zij zou voor terugstorting zorgen. Na bijna 4 weken weer contact contact met andere medewerkster klantenservice . Die zegt dat eerste collega ermee bezig is. Komt later terug en zegt dan uiteindelijk dat hotel weigert mij geld terug te storten omdat de boeking binnen 3 dagen van aankomst is en mijn reservering ook. Dus Accor accepteert mijn boeking binnen de 3 dagen termijn , stuurt mijn email van acceptatie van de annulering, houd mij 2 maanden aan het lijntje en zegt dan uiteindelijk na 2 maanden dat mijn annulering niet aan de voorwaarden voldoet.

Ik wil graag mijn geld terug. Accor presenteert zich als een hotel keten waar klantvriendelijkheid en gastheerschap voorop staat. Welk gastheer houdt geld in beslag voor een dienst die hij nooit geleverd heeft

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Accorhotels.com?