Klacht Accorhotels.com: niet willen verzilveren van voucher.

Klachtnummer
# 557478
Gebruiker
GeleVliegtuig#33
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In januari 2020 heb ik via All Accor hotels geboekt bij Novotel Times square New York. Vanwege de corona heeft het hotel de boeking geannuleerd en ik kreeg een voucher, die ik dit jaar wilde verzilveren. Het Novotel Times Square is echter failliet/gestopt en het nieuwe hotel is geen lid van All Accor. Nuheb ik All Accor gevraagd de voucher te verzilveren, daar zij het management hadden bij Novotel Times square, maar zij verwijzen mij naar de opvolger van het Novotel.

Gewenste oplossing

mij in ieder geval tegemoet komen in de kosten van €1556.13

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Accorhotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen