Klacht Accorhotels.com: ongewenste dubblebooking

fam_ Sinke

Op 32-6-2013 heb ik een reservering gemaakt voor het hotelF1 Linas Montlhéry. Ik kreeg hier een bevestigingsl van. Later kreeg ik een mail met de volgende inhoud: Dear customer, Due to a technical issue, your reservation made <...> could not be processed and no bank transaction has been carried out for this request. We suggest that you make your reservation again.
Dus heb ik opnieuw een reservering gemaakt. Bij aankomst bij het hotel werd het mij verteld dat ik 4 kamers i.p.v. 2 geboekt zou hebben. Daar heb ik gelijk aangegeven dat dat niet de bedoeling was.
Bij thuiskomst heb ik contact opgenomen (middels web-form) met de internationale en Nederlandse boekings-site. Beide reageerde dat ze er niets aan konden doen en ik bij het hotel zelf moest zijn. Die reageerde als volgt: "As we, unfortunately, cannot interfere with reservations made on internet, we have transferred your message to the internet reservation central (tarsline). They will handle your demand." Niksmeer gehoord

Ik wik het teveel betaalde bedrag van € 73.80 terug.

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!