Opgelost door Accorhotels.com: onterechte afschrijving creditcard

E. Wittebrood

Op 28/7 heb ik via de website van Accorhotels in eerste instantie een kamer geprobeerd te boeken in het Ibis Budget Lille Aeroport. Alleen bij de betaling met mijn creditcard kreeg ik de melding dat de betaling niet kon worden uitgevoerd. Daarna heb ik toen besloten om een ander hotel in Lille te boeken, het Ibis Budget Lille Ronchin. Hiervan kreeg ik direct een bevestiging per email. Vervolgens krijg ik een paar uur later alsnog een reserveringsbevestiging van het andere hotel, met de melding dat er betaald is. Helaas was het een boeking zonder mogelijkheid tot annuleren. Maar naar mijn weten had ik ook maar één hotel betaald, dus geboekt! Ik heb direct de dag erna telefonisch contact opgenomen met Accorhotels. Zij konden mij daar niet helpen, ik kon of contact opnemen met het hotel in Lille of een klacht per email sturen naar de klantenservice. Dit laatste heb ik toen gedaan en wacht nu, 1/9, na enig mailverkeer, nog steeds op een oplossing!

Ik wil graag dat Accorhotels mij het onterecht afgeschreven bedrag van de (niet bestaande) boeking bij hotel Ibis Budget Lille Aeroport terugstort.

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E. Wittebrood
    Uiteindelijk hebben we het bedrag terug gekregen, maar dit heeft wel erg lang geduurt en voor veel ergernis gezorgt.