Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Accorhotels.com: reservering bij Formule 1 bleek gecanceld
Details
Klacht
Wij hebben op 29/7/2016 twee kamers gereserveerd bij formule 1 in Coquelles, France via de Accorhotels website. bij aankomst bleek 1 van de 2 kamers onverwacht te zijn gecanceld door Accor. Bij nabellen werd gezegd dat ik nog een bevestiging had moeten doorgeven. Echter op mijn beide reservering-bevestingen staat dat de kamerreservering bevestigd is.Aangezien het hotel inmiddels was volgeboekt bij aankomst, en wij dus maar 1 kamer in konden (met gezin van 5 personen)., hebben wij het hotel moeten verlaten en in de nacht nog een ander hotel geregeld. wij hebben 82 euro betaald, en de kamers dus niet gebruikt.
het was moeilijk communiceren met de medewerker telefonisch via Accorhotel om het probleem helder te krijgen. Wij hebben uiteindelijk besloten om schriftelijk een klacht in te dienen.
Gewenste oplossing
ik vind het wenselijk dat de kosten die wij hebben gemaakt, 82 euro, worden geretourneerd. Accorhotels heeft een fout gemaakt bij de reservering, waardoor onze kamer niet meer beschikbaar was.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.