Klacht Accorhotels.com: Twee keer bedrag afgeschreven van creditcard

Esther

Ik heb een boeking gedaan voor 1 nacht bij Accor Hotel Ibis Styles in Fontenay Sous Bois bij Parijs, de nacht van 4 september 2015, dit was een non-refundable boeking, en zou meteen betaald moeten worden. Ik ging er van uit dat dit dus al betaald was, op de invoice stond ook al dat betaald was, bij ik moest dus nog een keer betalen toen ik vertrok. Erg raar en vervelend maar goed. Ik heb met een prepaid creditcard betaald en bij thuiskomst (na een paar dagen nog bij mijn zus te zijn geweest), heb ik vandaag mijn creditcardgegevens gecheckt en nu blijkt dat ze zowel op 5-9-15 als op 7-9-15 hetzelfde bedrag hebben afgeschreven, allebei door het betreffende hotel. Ik heb het hotel gemaild en de printscreen van mijn creditcardgegevens bijgevoegd en zij antwoorden dat ze maar 1 betaling hebben afgeschreven terwijl ik bewijs heb van het tegendeel. Hierna geen reactie meer tot nu toe. Ik wil de ten onrechte afgeschreven betaling terug hebben!

Ik wil mijn betaling van 62,30 die ten onrechte tweemaal is afgeschreven terug ontvangen!! Gezien het een prepaid card is, is gewoon terugstorten niet mogelijk, ik wil de betaling per omgaande op mijn rekening ontvangen, ze kunnen me daarvoor contacteren, het betreffende hotel heeft mijn gegevens al. Het bewijs van mijn creditcard afschrift heeft het hotel ook al maar wil ik gerust nog eens leveren.

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!