Klacht Accorhotels.com: Zeer klantonvriendelijk, op inhoud en bejegening.

Klachtnummer
# 383911
Gebruiker
Karen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Door een auto-ongeluk kon mijn dochter niet op de geboekte datum in haar hotel komen en wilde ik mijn boeking omzetten naar een dag later aankomen en een dag langer blijven.
Accor weigert dit omdat ik mijn eerste nacht niet mag 'annuleren'. Erg klantonvriendelijk zooitje, nul meedenken met de klant.
Bij contact ronduit onbeschoft en brutaal te woord gestaan, lusten de honden geen brood van. Zelfs door de manager Customer Care en die geeft dan als reactie dat het mijn keuze is om voor Accor te kiezen dus geen probleem als ik dat niet meer wil....
Bijzonder klantonvriendelijke club dit. Helemaal klaar mee, ik verknip mijn Loyalty pasje en mij zien ze hier nooit meer.

Gewenste oplossing

Het woord Klantenservice zegt het al : Service!
Of Customer Care : Care!
Geen enkel gevoel voor dienstverlening, onbeschofte houding en totaal geen bereidheid om mee te denken of mee te werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Accorhotels.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Accorhotels.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen