Klacht Accountor: Accounter Group reageert niet en is niet bereikbaar.

SW

Ik heb via bol.com bij een externe verkoper een bestelling gedaan. Deze beviel niet en is geretourneerd. De verkoper heeft het betreffende boek ook terug ontvangen, maar wil dat ik het toch afneem. Ik wil dit niet en betaal dan ook niet. Bol staat aan mijn kant en geeft aan dat de verkoper de betaling aan bol moet voldoen en dat ik geen verplichting meer heb. Inmiddels ligt de rekening wel al bij accounter Group. Ik heb met hen gebeld 14-2 j.l en op hun advies alle mailwisseling met bol en de externe verkoper door gemaild. Ik krijg geen reactie en ook niet op mijn vraag of de mail ontvangen is. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. De verbinding wordt steeds verbroken. Ik wil dat het afgehandeld word!

Dat het opgelost wordt met de externe verkoper. Die heeft volgens bol.com de betalingsverplichting en ik niet.

Accountor
    In uw klacht geeft u aan dat u naar aanleiding van uw telefonische contact met Accountor van enkele werkdagen geleden, de verzochte mailwisseling gezonden hebt. U geeft aan hierop nog geen inhoudelijke reactie ontvangen te hebben. Hoewel wij ons uiterste best doen om binnen enkele werkdagen een reactie per email te geven, is dit helaas niet altijd mogelijk. De door u genoemde email is niet door ons ontvangen. Het emailadres is incasso.nl@accountorgroup.com en wij verzoeken u het referentienummer op te nemen in het onderwerp veld. Zodra wij de informatie hebben ontvangen zullen wij hier binnen enkele werkdagen antwoord op geven. U kunt uiteraard ook op een van onze emails een reply sturen.Ook geeft u aan dat de telefonische bereikbaarheid tekort schiet. Hoewel het erg druk is zou de verbinding niet verbroken moeten worden. Dit is doorgegeven aan de betreffende verantwoordelijke, onze excuses voor het door u ervaren ongemak.Wij wachten uw nieuwe email met de correspondentie af. De zaak is in afwachting hiervan stilgezet.

Ook een klacht indienen over Accountor?