Opgelost door Accountor: Accountor geeft geen enkele reactie over onterechte vordering

content Opgelost
Leesnietmeerzolekker

Ik heb via hun site bezwaar ingediend via de site van Accountor en uitstel van betaling aangevraagd vanwege een nog lopend bezwaar over een betaling aan Bol.com, maar ik krijg geen enkele reactie of bevestiging of het is gelukt.
Ik heb namelijk al betaald aan Bol.com.
De betalingstermijn loopt af en het bedrag loopt zo maar op. Het lijkt wel of Accountor een of ander nepbedrijf is. Bij inloggen zie ik alleen de vordering, maar niet dat ik succesvol bezwaar heb ingediend en uitstel van betaling heb aangevraagd vanwege het conflict met Bol.com.

Ik wil dat Accountor bevestigt dat mijn bezwaar en uitstel van betaling is doorgekomen. Bovenal wil ik dat Bol.com en Accountor er samen achter komen dat de vordering onterecht is en de hele zaak laten vallen en mijn geld terug betalen.

Accountor
    Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij u als volgt berichten. De betaling is inmiddels op de juiste manier verwerkt waardoor de incasso is afgehandeld, excuses voor het ongemak. U ontvangt vandaag een bevestiging van de betaling.

Leesnietmeerzolekker
Uiteindelijke oplossing De incasso wordt ingetrokken.