Klacht Accountor: Accountor zit ernstig zieke vrouw dwars die vecht in een revalidatiecentrum

F_Bervoets

Ik behartig de belangen van een cliënte welke als gevolg van een hersenbloeding/hersentumor verblijft in een revalidatiecentrum. De uitkerende instantie heeft de uitkering stopgezet omdat de 104 weken voorbij zijn. Er loopt nu een aanvraag voor een WIA uitkering welke max. 6 weken in beslag neemt.

Nu hebben wij Accountor verzocht de betalingsregeling met max. 6 weken uit te stellen totdat de WIA aanvraag is beoordeeld en de hoogte ervan is vastgesteld. Op het moment van schrijven is er slechts een uitkering van € 138,39 per maand. Accountor is echter van mening dat de regeling gewoon nageleefd dient te worden ondanks bovengenoemde feiten en dat bij het uitblijven van de volgende maandtermijn de opdrachtgever zal worden geadviseerd een gerechtelijke procedure op te starten.

Een vrouw welke dag in dag uit in een revalidatiecentrum vecht tegen de gevolgen van een hersenbloeding en daarnaast in afwachting is van een operatie om de hersentumor te verwijderen wordt het door Accountor nog even nog lastiger gemaakt. Er wordt niet om kwijtschelding verzocht echter om max. 6 weken uitstel totdat de beoordeling rond is en de definitieve uitkering tot uitbetaling komt.

Max. 6 weken uitstel zodat verdere problemen worden voorkomen. Wanneer de definitieve uitkering hoger uitvalt dan zal het openstaande bedrag wellicht ook ineens kunnen worden voldaan.

Accountor
    Inmiddels heb ik u via e-mail op de hoogte gebracht. Indien u aanvullende vragen en/of opmerkingen heeft kunt u mij via het e-mailadres bereiken.

Ook een klacht indienen over Accountor?