Opgelost door Accountor: bol.com geeft verkeerde informatie, accountor wilt incasso kosten niet schrappen

Beste Accountor en Bol.com,

Dit word mijn laatste mail, als het aan de hand van deze mail niet word opgelost laat u mij geen andere keus dan social media ( facebook, tweakers, rader etc) er bij te pakken en deze case openbaar te maken. Als dat vervolgens ook niet gaat helpen zal ik rechtelijke stappen gaan ondernemen via mijn rechtsbijstand.

Ik zal bij het begin beginnen. W zijn nu ondertussen al weken bezig om een case die via BOL bij jullie loopt. Ik had 6 orders openstaan bij BOL. Ik heb toen gezien dat ik 2 orders niet op tijd kon betalen omdat ik 4 dagen later pas loon zou krijgen. Ik heb toen een chat gesprek gehad met BOL ( zie bijgevoegde foto) waarin ik vraag als alles de 26e betaald kon worden, zoals je ziet zegt de medewerker dat dit goed komt en hij een notitie maakt. BOL heeft helaas, volgens hun wegens privacy redenen, de chat geschiedenis moeten uitzetten. Vroeger kon je inloggen in het account en alles lezen. Mocht BOL zelf dit nog wel kunnen zul je zien dat ik jullie medewerker tot 3keer heb gevraagd als dit echt prima was.

Ik heb al 2 of 3 keer een bezwaar ingedient. Volgens Accountor word het de heletijd door BOL afgekeurd. Ik heb ondertussen mijn maag er van vol en heb ondertussen het geld overgemaakt naar BOL handmatig. We zitten nu op een punt dat ik hoe dan ook niet ga betalen voor incasso kosten, de medewerker van BOL had me maar goede informatie moeten geven.

Ik word door BOL de heletijd door gestuurd naar Accountor maar hun zeggen ja BOL moet ons bezwaar goed keuren. Ik wil niet als klant de heletijd van kast naar de muur worden gestuurd en ben het echt meer dan zat.

Dit is mijn laatste bericht waar ik fatsoenlijk met jullie beiden een nette oplossing probeer te regelen voor ik naar de social media of gerechtelijke procedures stap.

incasso kosten ga ik niet betalen, of het word weg geschrapt of regel het met bol.com

Accountor is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

wemsu
    bol.com heeft het netjes opgelost en de incasso kosten op zich genomen :) TOP