Opgelost door Accountor: geen reactie
Details
De klacht
ik heb bij jullie opdrachtgever betaald hun hebben een bedrag retour gestuurd.vervolgens krijg ik jullie op mijn dak.
ik zoek contact met zowel jullie als bol.com
bol.com zegt eerst ja betalingskenmerken klopte niet ik opgestuurd klopte wel.
advies van bol.com leg accountor de situatie uit dan wordt dat afgehandeld.
contact opgezocht met accountor. telefonisch niet bereikbaar via hun site een klacht en bezwaar in gediend. en bewijzen opgestuurd via email bewijzen opgestuurd elke keer op hun mail bericht terug gestuurd tot op heden vanaf maart 2016 geen reactie alleen dat ik moet betalen en dreigingen.
ik wil dit opgelost hebben.
De oplossing
contact en schriftelijke bevestiging dat ik niet hoef te betalen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.