Opgelost door Accountor: geen reactie

tiger88

ik heb bij jullie opdrachtgever betaald hun hebben een bedrag retour gestuurd.
vervolgens krijg ik jullie op mijn dak.
ik zoek contact met zowel jullie als bol.com
bol.com zegt eerst ja betalingskenmerken klopte niet ik opgestuurd klopte wel.
advies van bol.com leg accountor de situatie uit dan wordt dat afgehandeld.
contact opgezocht met accountor. telefonisch niet bereikbaar via hun site een klacht en bezwaar in gediend. en bewijzen opgestuurd via email bewijzen opgestuurd elke keer op hun mail bericht terug gestuurd tot op heden vanaf maart 2016 geen reactie alleen dat ik moet betalen en dreigingen.
ik wil dit opgelost hebben.

contact en schriftelijke bevestiging dat ik niet hoef te betalen.

Accountor
    Met verwijzing naar uw bericht delen wij u het volgende mede.

Uw betaling is inderdaad door bol.com teruggestort omdat er een onjuist betaalkenmerk was vermeld bij de betaling. Het herinneringsnummer van deze betaling was 2949960589 en de betaling is overgemaakt o.v.v 29499605891. Een herinneringsnummer verwijst naar een ontvangen betalingsherinnering. Op het moment van ontvangst van deze betaling van 50,00 euro waren de facturen binnen dit nummer gesloten.

Wat betreft de bereikbaarheid kunnen wij u berichten dat ons kantoor op werkdagen telefonisch bereikbaar is van 7:30 uur tot 18:00 uur. Indien alle medewerkers in gesprek zijn verbreken wij de verbinding.

Uit het dossier blijkt inderdaad dat de e-mailberichten niet correct zijn opgepakt en zijn opgevolgd conform de interne richtlijnen, waarvoor onze excuses.

Omdat de zaak niet correct is afgehandeld en de hoofdsom inmiddels is voldaan zullen wij de incassozaak sluiten en afwikkelen met bol.com.

Mocht u verdere vragen of aanvullingen hebben dan nodigen wij u dan ook uit ons per mail, post, telefonisch of via onze website te berichten.
    tiger88
    Eindelijk een reactie daar ben ik blij om ik hoop dat zowel accountor als bol.com het opvalt hoeveel gevallen hiervan zijn en daar wat mee doet. Mvg

tiger88

Ook een klacht indienen over Accountor?