Klacht Accountor: Ik heb de artikelen niet besteld en ontvangen, dus wil ik er ook niet voor opdraaien

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 350834
Gebruiker
Jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg van accountor aanmaningen op mijn thuis adres en email over een digitale camera en ebooks die ik besteld zou hebben via mijn bol.com account, al staan/stonden deze niet bij mijn bestelde artikelen, dez heb ik ook niet besteld, bezwaar gemaakt maar de aanmaningen blijven komen

De oplossing

Ik wil dat de aanmaningen niet meer komen en dat het opgelost worrt

1 reactie

  1. Auteur
    Accountor
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij zullen u vandaag per e-mail nader informeren. Indien u aanvullende vragen en/of opmerkingen heeft kunt u ons telefonisch (030-254 37 77) of via e-mail (incasso@accountor.nl) bereiken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing Email gekregen accountor dat de incasso opdracht beëindigd zou worden, nu zojuist thuis weer 2 enveloppen thuis gekregen van het bedrijf met concept-dagvaarding, dus het is nog niet verholpen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy