Klacht Accountor: ik wil van hun vordering af of een forse verlaging.

jaapbaron@outlook.com

Ik wil een bezwaar indienen tegen accountor omdat ze mij 150 euro vragen terwijl er veel minder open stond bij bol.com
Bij 20 euro of minder schuld rekenen ze 40 euro kosten. Ik wil deze mensen aangepakt hebben. Ze blokkeren nu mijn account bij bol.com en ze eisen het geld bij accountor op. Ze blijven mij ook brieven sturen. Wat is handig een nieuwe account bij bol.com openen of kunnen ze bij accountor worden aangepakt. Ik heb een minimum inkomen en ga echt niet hen spekken met 150 euro. Ik heb aan bol.com alles voldaan en wil bij accountor weg maar bol.com kan dit niet foor me doen.

Kwijtschelding of behoorlijke verlaging van bedrag van 150 euro al is dat niet mijn keus maar misschien zit er verlaging in van het bedrag. Kunnen jullie hen aanpakken dan wel bemiddelen?

Accountor
    U heeft reeds eerder een klacht geplaatst. Hierop heeft u een inhoudelijke reactie ontvangen d.d. 23.05.2018. Zoals ook in de brief van 23.05.2018 aangegeven zijn de incassokosten al beperkt, echter zijn er 6 zaken in behandeling. Wij verwijzen u nogmaals naar de reactie van 23.05.2018.

Ook een klacht indienen over Accountor?