Opgelost door Accountor: Klacht omtrent openstaande factuur incasso Bol.com

George

Waarom staat op mijn account bij Bol.com een openstaand incasso factuur bedrag terwijl dit voor mijn buurman is en dit enkele maanden geleden al opgelost zou zijn? Fact. nummer is: 8705005120021.
Openstaande rekening is voor mijn buurman dhr. Leo Dragstra!

Afhandeling rechtstreeks met dhr. Leo Dragstra. Mulderstraat 19, 5991 MT Baarlo Verwijdering van het openstaande bedrag van 8,07 euro van mijn account, (George Lepsi) zodat ik gewoon kan bestellen bij Bol.com en niet te boek sta als wanbetaler!

Accountor
    Met verwijzing naar uw bericht delen wij u het volgende mede.

Via uw bol.com account is een bestelling geplaatst op 23-03-2016. Nu de vordering niet is betaald heeft bol.com de zaak ter incasso overgedragen. Op moment van overdracht zet bol.com het betreffende account dicht en kunnen er geen bestellingen geplaatst worden.

Bol.com is de partij die accounts dichtzet en niet Accountor. Accountor is slechts de incassopartij.

Omdat de betaling tot op heden niet heeft plaatsgevonden is het account tot op heden geblokkeerd. Wij kunnen dit niet veranderen omdat de bestelling gedaan is vanuit uw account. Als u derden toegang geeft tot uw account loopt u een risico.

Op dit moment is het dossier, op verzoek van bol.com, overgedragen aan GGN Gerechtsdeurwaarders. Accountor heeft geen incassozaken meer in behandeling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verdere vragen of aanvullingen hebben dan nodigen wij u dan ook uit ons per mail, post, telefonisch of via onze website te berichten.
    George
    Ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd! Bol.com zegt dat ik bij jullie moet zijn want zij kunnen het niet veranderen en jullie zeggen dat ik bij Bol.com moet zijn! Heerlijk van het kastje naar de muur. Hier ben ik het natuurlijk niet mee eens en zal het zeer op prijs stellen dat het vandaag nog opgelost word! U gaat maar naar mijn buurman die een probleem heeft met Bol en u haalt zich het geld maar, maar zorg er aub. voor dat mijn account weer geopend wordt!!! Alvast vriendelijk bedank
    Accountor
    Wederom is er contact geweest met bol.com en kunnen u als volgt berichten.

De zaak is opnieuw bekeken en het account zal vrijgegeven worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

George
    Ja ik heb mijn buurman zo onder druk gezet dat ie uiteindelijk tegen zijn zin in betaalde. Ja kreeg idd. bericht van Bol.com, maar men weigert nog steeds om mijn e-mail adres te verwijderen van het account dat op naam van mijn buurman staat! Jammer

Ook een klacht indienen over Accountor?