Opgelost door Accountor: openstaande factuur voor een nooit ontvangen CD

WJM

Acountor reageert niet op mails, sturen wel aanmaningen.

Er kan geen openstaande factuur zijn want de bestelde cd is niet geleverd.
Naar aanleiding van hun incassobrief heb ik per mail geantwoord en al het bewijs en correspondentie als pdf aan hun gezonden. Bol.com is op de hoogte maar kan zogenaamd niets doen omdat de zogenaamde vordering aan het Incasso is overgedragen.

In plaats van een antwoord op mijn bericht sturen ze nog een aanmaning.

De klachtenafhandeling bij Bol.com was al een zooitje, maar bij dit Incassobureau is het al net zo erg.

Misschien helpt dit

Ik wil gewoon dat de betalingsverplichting komt te vervallen, omdat deze volkomen onterecht is, de partijen weten ervan maar er wordt geen actie ondernomen.

Accountor
    Bol.com heeft de vordering op 26-01-2015 aan ons overgedragen. Uw bezwaar per mail van zaterdag 31-01-2015 en van 03-02-2015, zijn op 04-02-2015 in behandeling genomen. Helaas is de automatische email van 03-02-2015 daardoor nog wel naar u gezonden. Als gevolg van uw bezwaar is de incassozaak inmiddels gesloten. U had immers gelijk en onze opdrachtgever heeft e.e.a. administratief niet correct afgehandeld. U ontvangt van deze sluiting vanmiddag bericht per email.Met betrekking tot de snelheid van afhandeling, hoewel een directe reactie ook onze voorkeur heeft, bijvoorbeeld om berichten als die van 03-02-2015 en deze klacht te voorkomen, is dit bij drukte niet altijd mogelijk en kan dit enkele werkdagen duren. Desondanks zijn wij van mening dat wij bijzonder snel qua afhandeling zijn en het spijt ons te vernemen dat u het desondanks anders ervaart.
    WJM
    Het is zo jammer dat Bol.com niet meteen juist had gereageerd op mijn berichten cq bezwaren, dan had dit niet zover hoeven te komen.
    Denk ook aan alle kosten die gemaakt zijn door partijen!
    Maar ik ben blij dat het nu eindelijk is opgelost.

WJM

Ook een klacht indienen over Accountor?