Opgelost door Accountor: Termijn van 11 juli betaald maar desondanks willen jullie nu volledige vordering

Jeanine

Op 11 juli kreeg ik een ideal link met termijnbedrag. Deze heb ik voldaan. Ik zit in geldproblemen vanwege failliete klanten bij eenmanszaak man. Ik had om uitstel betaling gevraagd. Is afgewezen. Ik heb geld kunnen regelen zodat ik termijn bedrag kon betalen. Nu willen jullie het volledige restant. Ik heb me keurig aan de termijnen gehouden. Ideal link werkte.
Vriendelijk verzoek ik u om het weer om te zetten naar de termijnbedrag.
Ik begrijp niet waarom er nu ineens het gehele bedrag gevorderd wordt. Dit bezorgt mij alleen maar meer ellende.

Graag termijnbedrag aanhouden.

Accountor
    Met verwijzing naar uw bericht delen wij u het volgende mede.

U heeft een betalingsregeling ad € 69,00 per maand ingaande 31-03-2016 enzo elke opvolgende maand met een laatste betaling in augustus 2016.

Zoals elke maand sturen wij rond de 20ste van elke maand een acceptgiro voor de lopende termijn. Omdat wij geen betaling ontvingen is op 04-07-2016 een herinnering gezonden gevolgt door een beëindiging op 11-07-2016.
    Uiteindelijk hebben wij een betaling ad € 52,57 ontvangen op 14-07-2016.

Pas na ontvangst van het verschil ad € 16,43 zijn wij bereid de regeling voor juli en augustus weer te activeren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verdere vragen of aanvullingen hebben dan nodigen wij u dan ook uit ons per mail, post, telefonisch of via onze website te berichten.
    Jeanine
    Hartelijk dank voor het herstellen van de betalingsregeling

Jeanine

Ook een klacht indienen over Accountor?